مبل لاولی بد چیست؟ مبل زناشویی | مبل جنسی | مبل تانترا | مبل راحتی

پنجشنبه 14 شهريور 1398
10:52
پیام معظمی

مبل لاولی بِد همان مبل تانترا است که برای اولین بار در امریکا طراحی و ساخته شد. این مبل مطابق با اصول ارگونومی جهت استراحت و رفع خستگی ناشی از کار و فعالیت روزانه و همچنین ایجاد فضایی متفاوت و ارتقاء روابط زناشویی طراحی شده است.
مبل لاولی بد برای انجام بیش از 55 پوزیشن رابطه جنسی طراحی شده تا با ایجاد تنوع و لذت بیشتر در روابط جنسی، موجب افزایش رضایت مندی جنسی زن و مرد و کیفیت زندگی آنها شود.
مبل " لاولی بد " بصورت کاملا” سفارشی با روکش هایی از جنس چرم یا پارچه با رنگ دلخواه مشتری ساخته می شود. بدنه مبل لاولی بد از جنس چوب است و دارای تشک نرم و استاندارد، روکش کاملا” یکدست و یکپارچه با دوخت بیس بالی می باشد.
وزن کم و قابلیت جابجایی آسان این مبل، این امکان را فراهم می کند که در محیط های مختلف نظیر اتاق خواب و نشیمن، تراس و استخر از آن استفاده کرد.

پوزیشن های جالب روابط زناشویی و عاطفی

این مبل بسیار زیبا و جذاب برای اولین بار در امریکا و براساس پوزیشن های کتاب کاماسوترا ساخته شد. مبل کاماسوترا بصورت کاملا ارگونومی و مطابق با بدن انسان طراحی شده تا شرایط فیزیکی مناسب برای انجام 55 پوزیشن متنوع و لذت بخش رابطه جنسی را در نهایت راحتی برای زوج ها فراهم کند.

کاماسوترا یکی مهم ترین کتاب هایی است که درباره پوزیشن های رابطه زناشویی، مراحل عشق بازی و کسب لذت بیشتر در رابطه جنسی نوشته شده است. این کتاب درباره چگونگی انجام پوزیشن های مختلف توضیح می دهد و براین موضوع تاکید می کند که عشق بازی و رابطه جنسی چه تاثیراتی بر روح و جسم انسان دارد.
صندلی تانترا و لاولی بد یک طرح صندلی و مبل زیبا است که برای بهبود و ساده کردن پوزیشن های جنسی پیشرفته و کاماسوترا ساخته شده است. مبل کاماسوترا دارای طرح های متفاوتی است و با نام هایی مثل مبل تانترا، س.ک.س چییر، صندلی ماساژ، مبل ریلکسی در کشورهای مختلف شناخته می شود. فروشگاه زنونه مردونه در سال 1390 پس از بررسی طرح های مختلف مبل کاماسوترا، بهترین طرح آنرا که علاوه انجام پوزیشن های مختلف رابطه جنسی برای ریلکسیشن و رفع خستگی هم قابل استفاده است را با نام مبل لاولی بد به بازار ایران معرفی کرد.
به طور ساده، صندلی س.ک.س تانترا تجربه ی عشق بازی را برای زوجین در اینده متحول می کند. چه جوان باشید، زوجین تازه ازدواج کرده ی ماجراجو که به تازگی مسیر خود را اغاز کرده اید، چه مسن باشید، زوجین با تجربه ای که به دنبال بازگشت شور و هیجان خود هستید، صندلی تانترا بدن شما را پرورش می دهد و به طور عمیق جنبه های صمیمیت و روحی روابط شما را بسط می دهد. این صندلی زیبای کاماسوترا به صورت ارگونومیکی طراحی شده تا تنوع گسترده ای از پوزیشن های جدید و هیجان انگیز جنسی به صورتی اسان را فراهم کند.
مبل لاولی بد بصورت کاملا” سفارشی با روکش هایی از جنس چرم یا پارچه با رنگ دلخواه مشتری ساخته می شود. بدنه مبل لاولی بد از جنس چوب است و دارای تشک نرم و استاندارد، روکش کاملا” یکدست و یکپارچه با دوخت بیس بالی می باشد. شکل ظاهری بسیار زیبا و وزن کم مبل لاولی بد این امکان را فراهم می کند تا در فضاهای مختلف مثل اتاق خواب، سالن نشیمن، کنار استخر و تراس از آن استفاده کرد.

مبل زناشویی تانترا اولین و بهترین صندلی کاماسوترای جهان
صندلی تانترا اولین و بهترین صندلی کاماسوترا است که یک سیستم قوسی دوگانه ثبت شده ایجاد می کند که همسان با منحنی طبیعی شکل بدن انسان می باشد. بعد از طرح صندلی منحصربفرد، از ارتفاع صندلی گرفته تا پهنا صندلی و از همه مهمتر زوایای قوس ها، طوری طراحی شده اند تا تجربه ی عشق بازی را به حداکثر برسانند.
صندلی زناشویی لالولی (تانترا) دقیقا چطور کار میکند؟
با طراحی قوس دوگانه، مبل زناشویی لاولی بد (تانترا) به ارامی زاویه های لگنی شما را در حین عشق بازی تغییر می دهد و پشتیبانی خوبی را برای بدن شما حین رابطه ایجاد میکند. هنگامی که شما بدن خود را برای تجربه ی پوزیشن های س.ک.سی پیشرفته ی کاماسوترا به صورت راحت و سیال ازاد می کنید امکانات عشق بازی بینهایت می شود .
در اینجا چند مزیت قطعی که شما در حین استفاده از مبل زناشویی لاولی بد(تانترا) تجربه می کنید را بیان می کنیم:
- احساسات لذت بخش تر به دلیل تغییر اسان زاویه ی لگنی
- دفعات بیشتر ارگاسم
- ارگاسم های شدیدتر
- میزان راحتی و آسانی
- کنترل شگفت انگیز و استثنایی عمق و زاویه ی دخول
مبل زناشویی لاولی بد(تانترا) برای زوجین با تمامی اشکال و اندازه ها مناسب است. اگر شما زوجی جوان و ماجراجو هستید، شما فرصت پوزیشن های جدید و هیجان انگیزی که در ان می توانید شرکت کنید، خواهید شد. اگر زوجی با تجربه تر و مسن تر با محدودیت هایی در تحرک هستید، به شدت راحتی و حمایتی که صندلی تاتنرا فراهم می کند را حس خواهید کرد. ما بر این باوریم که اهمیتی ندارد که در کجای مسیر خود قرار دارید، صندلی تانترا نه تنها جنبه های صمیمیت رابطه ی شما را بازخواهد گرداند، بلکه شما را تشویق می کند که با یگدیگر با دفعات بیشتری مشغول شوید. از نظر علمی ثابت شده است که بهزیستی جنسی نیروی حیاتی و شادی را افزایش می دهد.
ما مبل س.ک.س.ی لاولی بد را به صورت دستی با بهترین مواد دوستدار محیط زیست در ایران می سازیم. چرم نرم و انعطاف پذیر ان نه تنها احساسی شگفت انگیز بر روی پوست شما ایجاد می کند، بلکه ظاهر زیبای ان برای مدت طولانی باقی می ماند. چرم ان ضد لک و ضد میکروب است که تجربه ی شما را برای هر نفر و در هر زمانی سالم و خوش ایند نگه می دارد.
ما به اثر و کار خود مفتخریم و مهمتر انکه، این افتخار را داریم که فرصت بزرگی داریم تا شما را خوشحال کنیم. ما از 100 درصد رتبه ی رضایت مندی مشتریان در طول 8 سال تجارت افتخار امیز بهره مندیم.
مبل زناشویی لاولی بد(تانترا) طوری ساخته شده است تا عمری طولانی داشته باشد. هر صندلی تانترا دقیقا با بهترین مواد خام و بالاترین کیفیت حرفه ای درایران ساخته می شود. ما صددرصد از محصول خود حمایت می کنیم و خدمات مشتریان ما بالاتری موفقیت شرکت ما می باشد.
طراحی صندلی تانترا
طراحی اصلی و همراه با سیستم قوسی دوگانه
طراحی صندلی تانترا اولین و اصلی ترین طرح مبلمان است که یک سیستم قوسی دوگانه ثبت شده ایجاد می کند که همسان با منحنی طبیعی شکل بدن انسان می باشد. بعد از این طرح صندلی منحصربفرد، از ارتفاع صندلی گرفته تا پهنا صندلی کاماسوترا و از همه مهمتر زوایای قوس ها، طوری طراحی شده اند تا تجربه ی عشق بازی را به حداکثر برسانند.

ویژگی های طراحی مبل لاولی بد مدل لیندا
1) قوس بلند مبل لاولی بد مدل لیندا پشتیبان بسیار خوبی برای گردن و پشت زن و مرد در حین رابطه جنسی است و زاویه مناسب و درستی بین لگن، ستون فقرات، کمر و گردن ایجاد می کند. این قوس به تغییر زاویه لگن زن و مرد کمک می کند و برای تحریک دهانی (Oral Position) و پوزیشن های ایستاده بسیار مناسب است.
2) بخش میانی مبل لاولی بد مدل لیندا، مهمترین قسمت طراحی است. این قوس زاویه های لگنی زن و مرد را به آسانی تغییر می دهد و طوری طراحی شده تا بتوان پوزیشن هایی که زن روی مرد قرار می گیرد (Female on Top) و پوزیشن های دهانی (Oral Position) را بسادگی انجام داد. در پوزیشن هایی که زن روی مرد قرار می گیرد استخوان عانه مرد با کلیتوریس زن برخورد کرده و باعث افزایش لذت و تجربه ارگاسم در زن می شود. توجه داشته باشید که 70% از زنان بدون تحریک کلیتوریس نمی توانند ارگاسم را تجربه کنند و بهمین خاطر این پوزیشن پرطرفدارترین حالت در بین زنان می باشد.
3) قوس کوتاه مبل لاولی بد مدل لیندا با دقت خاص و به طور ویژه برای تحریک دهانی (Oral Position) و کنترل دخول، دخول بیشتر و عمیق طراحی شده است.
تاثیر مبل لاولی بد بر روابط جنسی
بهبود و افزایش رضایت جنسی زوجین.
ایجاد تنوع در پوزیشن های رابطه جنسی.
مناسب برای رابطه جنسی در دوران بارداری.
تحریک پذیری کلیتوریس و ارگاسم در حالت های مختلف.
کنترل عمق و زاویه دخول بواسطه تغییر زاویه لگن زن و مرد.
پیشگیری از فشارهای وارده به کمر، ستون فقرات، لگن و زانوها.
سهولت در انجام پوزیشن های زن بر روی مرد (female on top)

قوس پایینی متنوع ترین ناحیه ی طراحی است که و به طور ویژه برای پوزیشن سکس دهانی یا فشار عمیق و قوی در حین مقاربت و امیزش است.
حدفاصل مرکزی مهمترین وجه طراحی است. این ناحیه زاویه های لگنی هر دو فرد را به اسانی و با دقت تغییر می دهد. هر زاویه به دقت مطالعه و به طراحی اعمال شده است که منتج به صدها پوزیشن راحت و منحصربفرد می شود.

ما از بهترین چرم تولید شده در جهان استفاده می کنیم. این چرم ضد لک است و به طور استثنایی برروی پوست نرم است و ضد میکروب می باشد. فقط با اب و صابون یا هر محلول مرود نظر خود ان را تمیز کنید. چرم ان کم رنگ نمی شود و یا کشیده نمی شود و به مدت طولانی ظاهر نو و جدید خود را حفظ می کند.
دوخت بیس بالی برای برجسته کردن انحنا استفاده شده است. نه تنها این دوخت یک قوت طراحی زیبا را بیان می کند، بلکه یک خط اتصال به شدت قوی ایجاد می کند که برای همیشه باقی خواهد ماند.

قوس بالایی ان سیستم حامی شگفت انگیزی برای گردن و پشت شما در حین عشق بازی فراهم می کند. این قوس برای تغییر زاویه های لگنی در حین س.ک.س دهانی بسیار مفید است.
ما از بهترین فوم های چگالی بالا برای تولید یک سیستم حامی استثنایی برای هر دو نفر استفاده می کنیم. چگالی و ثبات و استحکام فوم برای بیشینه کردن ایده های طراحی ضروری است.


[ بازدید : 762 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه ایران ارزان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]