طراحی داخلی و ساخت کتابخانه شخصی

پنجشنبه 7 شهريور 1398
10:15
پیام معظمی

☆ می توانید برای ساخت کتابخانه خانگی دیوار ها را با تخته های چوبی قفسه بندی کنید. ۴ تا ۵ تخته چوبی به همراه گیره های دیواری لازم خواهید داشت. اگر تکه های چوب ابعاد و اندازه یکسان ندارید، می توانید برش آن ها را به یک نجار بسپارید.

☆ طراحی و ساخت کتابخانه با MDF : برای انجام این کار به ورقه های ام دی اف به همراه چند پیچ برای فیکس کردن کتابخانه روی دیوار احتیاج خواهید داشت. بریدن یکسان و مساوی ورقه های ام دی اف ام دی اف را به یک نجار واگذار کنید.

☆ می توانید برای ساخت کتابخانه خانگی دیوار ها را با تخته های چوبی قفسه بندی کنید. ۴ تا ۵ تخته چوبی به همراه گیره های دیواری لازم خواهید داشت. اگر تکه های چوب ابعاد و اندازه یکسان ندارید، می توانید برش آن ها را به یک نجار بسپارید.

☆ طراحی و ساخت کتابخانه با MDF : برای انجام این کار به ورقه های ام دی اف به همراه چند پیچ برای فیکس کردن کتابخانه روی دیوار احتیاج خواهید داشت. بریدن یکسان و مساوی ورقه های ام دی اف ام دی اف را به یک نجار واگذار کنید.

☆ طراحی و ساخت کتابخانه در قسمت پشتی مبل، زیر صندلی و زیر تخت : اگر چیدمان مبل راحتی را به شکلی انجام دادید که فضای خالی بین آن ها و در قسمت های پشتی وجود دارد، می توانید قفسه های کتابخانه را در آن جا قرار دهید. انتخاب یا طراحی یک جلو مبلی قفسه بندی شده نیز می تواند گزینه مناسبی برای نگهداری از کتاب ها باشد. می توانید با به کار بردن ایده خلاقانه در طراحی مبل از قسمت های خالی زیر مبل برای چیدمان کتاب ها استفاده کنید. فضای خالی زیر تخت محل مناسبی برای نگهداری از کتاب ها است. اگر قصد پیاده سازی یک ایده خلاقانه در طراحی کتابخانه به همراه تخت خواب را دارید، می توانید در قسمت زیرین تخت یک کتابخانه ای قفسه ای طراحی کنید.

همین حالا خرید کنید

☆طراحی و ساخت کتابخانه بالای میز کار : اگر میز کاری که در منزل یا شرکت دارید در کنار یک دیوار با فضای خالی قرار گرفته است، می توانید از آن برای طراحی و ساخت کتابخانه استفاده کنید. قفسه بندی دیوار با چوب یا ورقه های ام دی اف می تواند گزینه مناسبی برای طراحی و ساخت کتابخانه باشد.

☆ طراحی و ساخت کتابخانه با قفسه های توکار در دیوارهای خالی : دیوارهای خالی در منزل که ایده خاصی برای دیزاین آن ها نداریم بهترین گزینه برای ساخت انواع کتابخانه با روش های ذکر شده است. طراحی و ساخت قفسه های توکار در دیوارهای خالی نیز یک ایده خوب و عالی برای طراحی و ساخت کتابخانه هستند. می توانید قفسه های توکار را به صورت آماده تهیه کنید و یا به شکل خاص و با ایده های خلاقانه طراحی کنید و سفارش ساخت آن ها را دهید.

☆ طراحی و ساخت کتابخانه در راهرو منزل : در بیشتر تزئینات در طراحی دکوراسیون منزل می بینیم که از دیوار خالی راهرو ها برای چسباندن قاب عکس استفاده می شود. فضای خالی راهروها یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت کتابخانه است. با استفاده از چند تکه چوب، قفسه به همراه پیچ یا با استفاده از گیره های نگهدارنده کتاب می توانید برای طراحی و ساخت کتابخانه در راهرو منزل استفاده کنید.

☆ طراحی و ساخت کتابخانه در زیر پله : خانه های قدیمی، بناهای حیاط دار و ویلایی و سبک های خاصی از طراحی دکوراسیون داخلی را می بینیم که فضای خالی در زیرپله آن ها وجود دارد. طراحی خلاقانه قفسه کتابخانه با توجه با این فضای خالی موجود گزینه بسیار مناسبی برای طراحی کتابخانه است.نکته مهم : یکی از نکات مهم در مورد انواع کتابخانه ها طراحی آن می باشد. لذا افرادی که قصد دارند یک کتابخانه خوب و زیبا داشته باشند خوب است که به طرح ها و ایده های متفاوتی که در این زمینه موجود می باشد توجه کنند و بهترین آن را برای خود انتخاب نمایند. نوع این کتابخانه ها و محیطی که افراد قصد دارند از آن استفاده نمایند در طراحی آن تاثیرگذار می باشد. طرح ها و ایده های نو، که امروزه به وجود آمده است و افراد می توانند با استفاده از آنها از طرح های کلاسیک کمتر استفاده کنند و با روی آوردن به آنها زیبایی کتابخانه خود را دو چندان نمایند. درطراحی انواع کتابخانه حتما نباید به یک فضای خشک و خالی برای جاگذاری کتاب ها و کتابخانه ها بسنده کرد.

▪▪▪ فکر نمی کنم افراد زیادی کتابخانه شخصی داشته باشند. کتابخانه ای با قفسه های چوبی ، و پر از کتاب، کتابخانه ای که باید از آن غبار شست، و بیانش را گوش کرد. کتابخانه ای که تمام گنجینه های شما در آن قرار گرفته است … فقط به روشی که شما می خواهید.▪▪▪ سپاس از نگاه گرمتان

منبع:مهندسی سازhttps://www.mohandesisaz.com/interior-design-the-library/



[ بازدید : 346 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه ایران ارزان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]